joi, iunie 11, 2009

Poem cu sufletul scos în măsură ternară

E ruşinos să vorbim despre tăceri, despre marile tăceri prelingându-se în ţări străine, peste automatele de pastă de dinţi cu un euro periuţa şi tubul.

Pe scările de jad verde din casa Battlo îmi tremurau genunchii-mi şi surâsul acelei femei, ca o coloană de marmură arsă pe care urcă furnici roşii, se agăţase de mine.

(beat 1)

Hai, dă-mi trupul tău şi lasă-mă să ţi-l locuiesc,

Lasă-mă să-ţi locuiesc carnea ta cu parfum de ghimbir.

Agale pe Las Ramblas trecea o Venus îmbătrânită căreia îi atârnau pieile, mirându-se că prin oraş zboară seminţe de sicomor şi se încurcă doar în pletele fecioarelor
ondulate, cu ochi prevestitori de cutremure.

(beat 2)

Şi va veni ploaia, imn antic adus feminităţii,

Blânda ploaie peste profilul tău grecesc.

Dimineaţa mă trezeam stranie, zdrobind între dinţi cuvintele unei limbi pe care niciodată nu am îndrăgit-o.

Îmi priveam trupul răsturnat aşteptând; aveam impresia că mă urmăresc copacii.

Castele în Spania, Castele în Botswana şi tu ascuţindu-ţi auzul să percepi cum o carte scoate la anumite întoarceri de pagină sunetul unui vapor care îşi rupe puntea şi carcasa de oţel.

(beat 3)

Cineva mă aleargă, cineva mă urmăreşte (Miro!).

Nu era decât moşul care venise să-mi picteze cerul

fiindcă dragonul de fier aproape că-nghiţise luna.

Acum întunericul lipăie cu paşi înceţi spre mine sugându-mi lobul urechii drepte.

Întunericul lichid, barcelonez care conferă cele mai bune condiţii de a muri.

11 comentarii:

Anonim spunea...

> Acum întunericul lipăie cu paşi înceţi spre mine sugându-mi lobul urechii drepte.

lovely!

Laetitia spunea...

Thank you :)

Ceea ce e mai dificil e ca pare senseless, but you have to construct your own poem out of this cluster of images.
Pt. cel care a scris a fost o exorcizare.

Anonim spunea...

auzi eu am un fix cu, uhm, lungimea versurilor: mereu tind sa elimin ce mi se pare inutil [sau nu 100% util].

te'ar deranja daca, de ex, as "edita" putin poemul asta - reducandu'l la apx jumate - si ti l'as retrimite sa'mi zici daca e ok sa'l postez in forma respectiva pe blogul meu? :P

Laetitia spunea...

Nu m-ar deranja.
Am si mentionat ca...you have to construct your own poem out of the multitude of images.

De fapt sunt 3 poeme in unul, este emulsia, balsamul si lotiunea; notiunile sunt apropiate, dar sunt mici diferente intre ele :)
Asa si cu "poemul". Alegi ce beat iti place cel mai mult sau combini beat-urile intre ele.
Cu ce s-a soldat experimentul meu :)

Atunci astept sa retrimiteti(formally speaking) your own grid. :D
Deci, yes, I do. Adica, I accept :)

sofia spunea...

"E ruşinos să vorbim despre tăceri, despre marile tăceri prelingându-se în ţări străine, peste automatele de pastă de dinţi cu un euro periuţa şi tubul."

Nu, nu e rusinos, Laetitia. :)

Laetitia spunea...

@sofia

De acord, depinde idn ce perspectiva o iei.
Oricum, chestia asta scrisa are nevoie realmente de lucru.
Something that I will do inainte de a renunta.

Asa, iti urez bun venit aici! :)

. spunea...

Vreau sa imi suga si mie cineva lobul urechii,dar eu sunt stangaci.
Intunericul e zemos ?

. spunea...

Prima data mi-a placut mai mult.
Acum nu mai e un viol pentru ca vrei si tu...ceea ce e mai dificil e ca pare senseless, but you have to construct your own poem out of this cluster of images.

Iete poiemu' :

Memento Mori ?(Poem cu sufletul soptit...in masura posibilitatilor)

"An image burning in her mind
And between her thighs"


Pe scările de jad verde din casa Battlo îmi tremurau genunchii-mi şi surâsul acelei femei,
"Forgive her, for she knows not what she does"
Şi va veni ploaia, imn antic adus feminităţii,
Întunericul lichid, barcelonez care conferă cele mai bune condiţii de a muri.
"loving you was like loving the dead"
Blânda ploaie peste profilul tău grecesc.
"As salty sweat drips from her breast"
Acum întunericul lipăie cu paşi înceţi spre mine sugându-mi lobul urechii drepte.
"I am your servant, may I light your cigarette?"



imi priveam trupul răsturnat aşteptând; aveam impresia că mă urmăresc copacii.
"Throughout these woods, ecstatic screams"
fiindcă dragonul de fier aproape că-nghiţise luna.
"Just let me die with dignity
It's not suicide, simply mercy"

prin oraş zboară seminţe de sicomor şi se încurcă doar în pletele fecioarelor
ondulate, cu ochi prevestitori de cutremure.
"I'll do anything to make you cum"

Cineva mă aleargă, cineva mă urmăreşte (Miro!).
"Am I good enough
for you?"


...."Leave her
Leave her alone"

.
.
.
.

Agale pe Las Ramblas trecea o Venus îmbătrânită căreia îi atârnau pieile
"was like fucking the dead"
Nu era decât moşul care venise să-mi picteze cerul...
"Now close those eyes and let me love you to death"

Anonim spunea...

este un poem sau o poema sau o poama, sau ce.i big.cy?
ia zi tu treci pe rosu sau astepti la zebra culoarea potrivita zapezilor de mai??
mai ca ma faci sa iti indes in urechea aia tarana.. pe cat mi.a placut sicomor, aproape uitasem!!

a shadow, light black!

Laetitia spunea...

@ cymbeline
Ludic as always :D
Numai ca acum poemul pare de nerecunoscut.
Poem violat, mai ca ma pune pe ganduri. It wasn't violent, anyhow. Din ce sunt insertiile? Songs, unele par niste citate din some lit stuff.
Rock on!

. spunea...

type o negative