luni, aprilie 11, 2011

Urechea cu care aud lumina

Cu urechea mea stângă aud, uneori, cum lumina se rostogoleşte pe umerii din Buzău ai Alexandrei, şi cum curge pe fereastra mansardei de la 305.

Poţi refuza cuvintele, le poţi opri sau înnăbuşi un timp, dar ele vor trece mereu prin tine ca lumina care uneori face ca o femeie frumoasă să scânteieze. Cuvintele te vor urmări, te vor bântui cu aripile de corbi ale lui Poe.
Am stins lumina, am aprins-o şi mi-am atârnat-o de lobul urechii stângi de unde o aud picurând şi topind capacul "cutiei maladiei conştiinţei".

2 comentarii:

`76ers spunea...

http://www.convertunits.com/dates/from/Jun+4,+2010/to/Apr+11,+2011

time, running time..
the watcher from 311 (days before today)
imi e aproape bine sa te gasesc!

Laetitia spunea...

Iti multumesc.
Pofteste pe aici cand vrei. Doar sa ai motive de ce sa treci- as in I writing more often.