sâmbătă, august 08, 2009

à la manière de Cymbeline

"Mult zgomot pentru nimic, zisera unghiile prea mandre.
O fata se impiedica de pietre, lovindu-se la glezna piciorului drept care trosni crocant acelasi sunet pe care il scosesera aripile arzande ale fluturelui.
O baba isi scutura palmele multumita, privind mormanul de frunze arse. Frunzele purtau miros de aripi arse, de unghii arse.
Au contraire, scarabeul impinse soarele peste fete si peste pietre si cenusi de fluturi sau frunze si se lasa intunericul.
Acelasi intuneric pe care il stiai si tu."

3 comentarii:

Anonim spunea...

Sincer-sincer, maniera a la cymbeline este foarte a la laetitia e fapt. Am parcurs cymbeline, nu seamana cu influenta pe care o are cand e "aplicat" pe textele tale; foarte benefica mi s-a parut interventia-i ciufulitoare, de rescris a rebours. e o cheie in care te incifrezi foarte interesant.

. spunea...

pai e a la laetitia pt ca e continuarea mea pt "conscience...".
Pe de alta parte,nu cred ca am vreun stil anume.

Anonim spunea...

stati un pic ca nu (mai) pricep. aaa, ba pricep. da, credeam ca era faza a doua doar ca era tot faza I, luata din primul comentariu si reincarcata aici, deh, memoria. peste vreo două luni, puteti sa o mai postati o dată, s-ar putea sa mi se pară foarte originală.

in acest caz, toate lucrurile au aceeasi infăţişare ca şi până acum. :) :)

cat despre cymbeline-style - mă refeream la diferenţa dintre textul ăsta, cu pretext, şi cele de pe siteul tău. la "liber ales" observ o încrâncenare care ici, in conscience, nu urlă la fel.