duminică, august 23, 2009

lifting and descending drops

Picături elastice căzând în gol de la aparatul de aer condiţionat, prelingându-se pe peretele zgrunţuros, umezind în căderea lor, betonul de culoarea prunei prăfuite. O baltă formată de picăturile în cădere liberă stă ca mărturie: un mormânt umed.

În spatele umbros al Poliţiei Capitalei zac nenumărate vieţi curmate de picături, morminte peste care trecătorii se grăbesc fără să le remarce, fugind din calea lor din teama de a nu fi stropiţi sau picuraţi pe creştete cu senzaţia insuportbilă a unei suliţe de argint.


Picăturile cad pe spatele tare şi curbat al dealului, căderile lor repetate au format zbărcituri, adâncituri, răni nenumărate, mustind în asfalt, săltând şi desprinzându-se apoi în alţi stropi minusculi care nimeresc în ochii lucitori ai pisicilor, întărâtându-le.

Picăturie mor... În scurtimea vieţii lor care se numără în nanosecunde privesc cum bărbaţii se uită întâi la femeile cu coapse delicioase apoi la îngheţatele de vanilie în cornet crocant. Stropii se joacă făcând salturi temerare, multiplicându-se, despărţiti din corpul picăturilor- mame.

Trupurile lor sunt atrase de asfalt şi doar cele fericite ating pielea netedă a magazinului Victoria prelungindu-şi iluzoriu viaţa, frecându-se şi coborând uneori pe geamuri, pe uşile de lemn de culoarea mierii ale magaziei şi uneori pe buza inferioară a unei trecătoare grăbite.

9 comentarii:

Anonim spunea...

offtopic

http://www.theeraser.net/Stage1UK/

Laetitia spunea...

@ strelnikov

Thank you for the link.
Eu fac vizite constante blogului tau, dar nu prea am mai comentat.
Am suferit de o raguseala bloggereasca :)
Better now, though

Cristian Lisandru spunea...

"Picăturie mor... În scurtimea vieţii lor care se numără în nanosecunde privesc cum bărbaţii se uită întâi la femeile cu coapse delicioase apoi la îngheţatele de vanilie în cornet crocant. Stropii se joacă făcând salturi temerare, multiplicându-se, despărţiti din corpul picăturilor- mame" - un pasaj delicios. Coapse şi îngheţată... Mă bucur că ţi-am descoperit blogul. Bărbat fiind, sunt obligat să recunosc că ochii văd, inima cere... Îngheţata nu-mi place...

Laetitia spunea...

@ Cristian Lisandru

Multumesc:)
Si eu ma bucur ca ai descoperit blogul meu si da, nici mie nu imi place inghetata, cat despre celelalte, e adevarat :)
inima cere...
Have a wonderful day!

Anonim spunea...

Nu credeam asa ceva. Le voi privi mai cu luare aminte de acum. Pe ele, picaturile

justuntitled spunea...

imaginea scartaie putin, refa prima fraza, nu spun din rea credinta sau vreun soi de gelozie, daca ma crezi..
deseneaza zidul ori da.l de.o parte cu totul.. laetia!!

Cristian Lisandru spunea...

Mulţumesc la fel... Inima cere uneori prea mult, aş completa. Proprie exerienţă...

Anonim spunea...

Picăturile cad pe spate!

Laetitia spunea...

@ ora25 :) cate nu se pot spune despre picaturi?
Propun idei noi. I liked yours.