miercuri, ianuarie 13, 2010

Sunt gândacul de bucătărie pe care nu-l iubeşte nimeni şi care a traversat în grabă suprafaţa argintie a blatului chiuvetei

Pereţii visului sunt cei între care mă trezesc dis-de-dimineaţă, mă zvârcolesc, dau din picioare şi îmi simt umerii amorţiţi, braţele grele, gura însetată, şi mintea frântă după peregrinările nesfârşite. Eu sunt cea născută în depărtări, sunt fata din depărtare cu viziuni astrale.

Cea care închină ode automatelor de cafea, ceai şi ciocolată caldă,
Cea care a gustat toate aromele de la capătul holului,
Cea a aşteptat ca el să revină din lume cu pletele sale de aramă.

În zahărul care adastă pe fundul paharului maro de plastic în două nuanţe, se consumă orele în facultate.
Mă gândeam că inima de pluş în jurul căreia se înnodase un fir lung de păr castaniu, ar fi putut fi a scriitoarei Simonetta, cea care mă încuraja să scriu...

Aud respiraţia uşilor, umflându-şi pântecul lemnos, şi dincolo ascult zgomote fojgăitoare, târâitoare.
Rămăsesem în lift de unde auzeam cum uşile respiră şi îşi umflă pântecele răcoroase cu vene lemnoase

Fraze găsite pe o franzelă pe lună.
Şi lacrimile sale erau perle.
Aş vrea uneori să pot xeroxa covrigii şi printa ca să ne ajungă tuturor. Covrigi pentru umaninate aşa cum este plăcerea mea de a scrie astă-seară.

Neîncrederea are gustul murdăriei de argint, sunet de pahar cu buză spartă.

Aş vrea să îmi spui cine sunt.

Viziunea mea cu Luca Pacciolli imbracat in haina renascentistă, brocart de atlaz albastru
În final sunt bomboana de migdală cu glazură de ciocolată din buzunarul stâng al paltonului gri şi...palma mică a iubitei tale mă atinge întâmplător când îşi încălzeşte degetele în căuşul palmei tale.

11 comentarii:

Miriam Cihodariu spunea...

Ţi-a transmit Laura că-mi picaşi cu tronc şi mai tare de când ţi-am citit peregrinările?

Dacă nu, uite un prilej bun să-ţi zic în persoană (ce ironie ciberspaţială abstract-demenţială!...).

A sosit vremea să-i dăm intermediarului ce-i al intermediarului. O pauză :)

Corina spunea...

Imi place partea cu odele inchinate automatelor de cafea, ceai şi ciocolată caldă :)

justuntitled spunea...

esti gandacul de bucatarie, buburuza cu sapte puncte pe elitre patinand pe geamul inclinat, esti aievea in bucataria mea in care pregateau vise cu miez si miez de nuca si stafide, in miros de mirodenii fel si fel, printre samburi de susan, grau, esti o bucata de spatiu suflata cu timp..
am sa fabric o cursa pentru gandaci!

""Neîncrederea are gustul murdăriei de argint, sunet de pahar cu buză spartă.
are!

Laetitia spunea...

@ Miriam

Multumesc mult mult pentru cuvintele incurajatoare.
Si ma bucur ca iti place "cuibul asta virtual ticsit cu puf negru de pasare rapitoare".
Doar ca uneori sunt prea multe elemente adunate, disparate in cuib, e loc si de mai bine (asa, ca autocritica...). But you did get the gist of the meaning :)
Mi-a spus mie intermediarul ceva, dar lucrurile se clarifica de la sursa...

Te astept sa revii, si pe intermediar la fel :)

@Corina

In amintirea peregrinarilor noastre universitare :)

@justuntitled
:) chiar sapte puncte are o gargarita pe elitre?

. spunea...

gandacii de bucatarie n-au nevoie de iubire.si gandacii de bucatarie nu obosesc niciodata.Esti doar singura si nu,nu e bine sa astepti.
Daca ai fi gustat toate aromele din capatul holului..dar stai,n-ai cui sa-i spui ca le-ai gustat si nici pe cine sa sfatuiesti ce sa incerce.
Neincrederea e cuminte dar aseptica.
Daca ii asteptipe alti sa-ti spuna cine esti vei fi dezamagita.
Da,suntem toti niste gandaci de bucatarie,am o voce care mi spune permanent asta.Nevoile noastre demonstreaza ca suntem gandaci si avem nevoie sa consumam.

Laetitia spunea...

@cymbeline
Intotdeauna mi-au placut sfaturile tale :)
there's quite some wisdom, sagacious friend

justuntitled spunea...

cine are nevoie de gandaci.
de toate aromele neincrederii.
nu poti sti toti gandacii pe nume, autobuzul fara bilet e amagire.
nu toti suntem gandaci, ce.ar fi gandacii atunci, gandaci.
o voce de gandac?

il iubeste suprafata argintie a blatului chiuvetei?

Anonim spunea...

Aş vrea să îmi spui cine sunt.

Laetitia spunea...

@ degueulasse

Eu stiu cine esti tu, dar nu stiu daca tu stii cine stiu eu ca sunt...

Anonim spunea...

"cine stiu eu ca sunt..." "Sunt gândacul de bucătărie pe care nu-l iubeşte nimeni şi care a traversat în grabă suprafaţa argintie a blatului chiuvetei"

Laetitia spunea...

@deghelase

si gandacii merg pe bicileta?