marți, aprilie 08, 2008

ecouri suprapuse simbolism

Blogul meu a inceput sa se scorojească, îi cade tencuiala, igrasie..
e o mansarda veche cu vedere spre facultatea de Istorie, în zilele de joi, după seminarii,înainte de cursul de teoria literaturii.

Acum sunt în etapa violetă. Nu evoc nimic bacovian, dar hainele mele sunt violete( de fapt, un lila plăcut, satinat), tot ce ating, asemeni regelui Midas, devine violet.

Amestec de parfumuri din Sephora: DKNY ceva cu miros de pepene galben şi măr verde (îl vizualizez pe Gaugain), Thierry Mugler ( un recipient de parfum ce pare un mare safir albastru), apoi multe sticluţe cât mai ciudate, surprinzătoare, atâtea mirosuri încât ameţesc. Şi nu-mi mai doresc decât să rămân introvertită 90%

3 comentarii:

Anonim spunea...

Frumos...
Violet...


(safirul e Alien, parfumul ce-l folosesc eu, de asta-l stiu.)

Anonim spunea...

nah, si io care, din cauza vitezei, citii ca esti in etapa "violenta".. ca devenea chiar palpitant.. :D

Dracu

El Desdichado spunea...

Imi place blogu' tau cuprins de decadentă, ''in ruinele tale ma simt la adapost''!